Tom Clancy’s Fortnite
Tom Clancy’s Fortnite


– Oh. I’m open! – [Dunkey] Pass it. – Yeah! – [Dunkey] I got this. I got this. Here we go. – Between the legs. – [Dunkey] Get that! Get th- Ohh! I’m on a breakaway! Here we go HERE WE GO! COME ON! GOOOOOOOOOOOAL!!! Oh-hu! The score is now 3 to 1. We got t- I have an idea, Sean! [Sean] Yes, you get the assist! [Sean] Yes, you get the assist!
[Dunkey] I’m gonna break their goal. [Sean] No he’s gonna break it!
[Dunkey] I’m gonna break their goal. [Sean] He’s gonna break it!
[Dunkey] I’m gonna break their goal. [Sean] He’s gonna break it!
[Dunkey] So they can’t get any more points. [Sean] Yes! We got it!
[Dunkey] Fuck… – [Dunkey] We’re getting shot at.
*laughing* – Oh, god. I got shot!
– Goddamit! – Ok. Hold on. – I just gotta-
– [Dunkey] Wait, they’re both down. I can get another down while they’re down!
-No! NO! Here we go!
-Get it in! We can win! – Get it in! – [Dunkey] Come on!
– Get it in! *Dunkey laughing*
– Awwww fuck! – [Dunkey] The treasure! – [Jesse] Wait. Move! – [Jesse] No, you’re gonna break it! – [Dunkey] There’s treasure!!! Where’d it go? – [Jesse] Ok. It-you fucking broke it. – [Ethan] Oh! On top, on top! – [Dunkey] Wait. – [Ethan] Let’s just destroy this whole hut, dude. – [Dunkey] No, you can’t. Don’t! Don’t break the floor! Aaand… You broke it. You broke the treasure. – [Ethan] I broke it? – [Dunkey] See? When you’re trying to obtain a treasure, you have to be very careful on how you extract it. You can’t break the floor that the chest is on. Otherwise, this will cause the treasure chest to disappear. You have to be very precise. – Oh! – Oh! – OH! – OH!!! *laughing* *laughing*
*rocket noises* NO!
– No! *laughing* – [Woa] The monk. The killer is in the room with us… – [Dunkey] *GASP* I found ’em. I got ’em! You’re dumb as hell, boy. *laughs* You can’t beat me.
I got the machine gun, here. Take all the C4. Bye, bye! *Explosions* *laughing* – [Woa] Ready, guys? – [Woa] Three, two…
– [Jesse] Your guy doesn’t- – [Woa] ONE Go! *Clap* *Clap* *Clap* *Small chuckle* – [Jesse] Little late there, Jason.
*Clap* *Clap* *Clap* – [Dunkey] Okay, guys. When the enemy team comes in this house… They’ll think I’m just a normal bush. But, really. It’s me the whole time. That’s when I’ll shoot them- – [Leah] Would you say that-that will be an… 🌳”AM-BUSH”🌳? … I’m uninstalling this game- – [Ethan] So, if you see someone with this John wick outfit, that means they’re level 100. – [Dunkey] Oo! There’s a dumb guy going for the treasure. I got em- Oh, Fuck! It’s John Wick! It’s John Wick! – [Dunkey] Noo! – [Ethan] Ohh! It was a fucking John Wick! – He’s rocket riding. – [Dunkey] What the fuck? *screaming* – [Dunkey] Fucking John Wicks! – Right there, in the middle of a deadly electrical storm. – [Dunkey] Don’t worry. I’ll hop into this lake This is safest place to be during an electrical storm. *Thunderstorm and Rain Sounds* – [Fluppy] There’s people, uh…North- “North-right”, across the road. – Yeah. – Did you just say north-right? *dunkey laughing* – No? *giggling* – What? Are you okay? “North-right”. [x3] – He did said “North-right” *dunkey laughing* – [Fluppy] I said “to our right”. “North-right”. [x3] – [Dunkey] I mean, I got it recorded. We can just check the- – [Fluppy] Yeah. – [Dunkey] check the video. – [Fluppy] Oh, I didn’t, but Ok. “North-right” – [Dunkey] Oh, it’s simple really! Uh?- Just have to watch out for the bullet drop. You know, wind’s strength and direction, and you also have to account for the um, “Coriolis effect”, of course and then, uh…
– Right down that guy. – [Dunkey] Yeah, and then, hopefully somebody else in your team will shoot ’em, cuz fucking sniper rifle sucks dick! Look at how much health this thing has! You guys know why that is, right? That’s where they’re hiding the treasure of FORTNITE. Good work, guys! Come on! We almost got this! Bring it home! – [Dunkey] Sean. Don’t be dumb. Ok. Wait, wait, wait, wa, wait. *laughing* Gather around, men. This is the moment we’ve been waiting for… We’ve sacrificed everything to get to this point… Gentlemen… Behold! The GALAXY gun! *pop* Maybe, it’s in this truck maybe, it’s in this semi truck-. – Oh, that was so close. – [Dunkey] Oo!
– Oh, one of them then shoots ahead. – [Dunkey] OO! – Then, one. – [Dunkey] OH-HO-HO
– Kill them. – [Dunkey] I’ve kill them with the shitty sniper rifle! – [Fluppy] Come on! Come on! Hurry up! Hurry up! Turn around! – [Dunkey] I got you! – [Fluppy] Oh, thank you! – [Dunkey] Don’t worry! We’re gonna make it out of here, soldier! – [Fluppy] Oh my god. – [Dunkey] Get- FUCK! – NO! *laughing*
– [Fluppy] HOLY- – [Dunkey] Come on, guys. Everybody hide in the attic! – [Leah] This is lame… – [Dunkey] No.
*Leah laughing* No, no, no. Guys, this is fun! Trust me! – [Tehnigion] This is definitely really cool and this is how you win. *Leah laughing* – [Tehnigion] Oh, wo-!
How are you guys doing? – [Leah] Tired and bored… – [Tehnigion] Yeah-uh, pretty exhilarating right? – Holy shit! – [Dunkey] See? That’s how to win! Ahh fuck!!! You stupid asshole! You’ve only shown me where the treasure is! *laughing* Should have stayed in attic. *Fluppy/Jesse/Dei laughs because I have no fucking clue* Fuck this game! [Outro]
♪ “Felyne Kitchen Theme” from the Monster Hunter OST ♪

100 thoughts on “Tom Clancy’s Fortnite”

  1. RabbitGirl says:

    North Right

  2. Neil Shalabia says:

    The good ol days

  3. I Do Not Associate With Niggurs says:

    "Tom Clancy's" sees Tom Hanks in the thumbnail wait…

  4. The ZombieMan says:

    Ahh shit h3h3 cameo

  5. Lex? says:

    Gray pump gang

  6. melvin leon says:

    Tom Hanks?

  7. Puppu Jinks says:

    Please stop playing this game

  8. Kevin Jacques says:

    Fuck I remember me and a few of my buddies did the exact same shit with one of those ice cream trucks 😂

  9. Oh hey Drongo says:

    Northright

  10. PypeR says:

    the only fortnite vid im willing to see

  11. BIG QUAZZ says:

    Ethan Klein silently sits in a corner and only speaks words of wisdom when needed

  12. Loromc says:

    when he said north right he meant to be clarifying

  13. Tigrezz says:

    Oh, Hi H3!

  14. Chris J says:

    He said "north, right uh across the road"

  15. Testostauren says:

    Staying in the attic. Same strategy Ann Frank used to win WWII

  16. Adrian Blacutt says:

    So far this is the best fortnite video in yt history

  17. Shiggy Wiggy says:

    north right

  18. Graverobber Blige says:

    Animal crossing music <3

  19. French potatoes says:

    FORT NITE SUCKS!!!!!!!!!!!!!! FORT NITE MORE LIKE MICRO TRANSACTION NITE.😎

  20. Wasssup Bro says:

    North right

  21. Raven Capwell says:

    who's the girl, her voice is so cute

  22. Shen Cobra says:

    It’s already been 1 year since north right, damn.

  23. Gas mask Lad says:

    0:21 the British shooting up a Celtic football game

  24. Halo Scotty says:

    I want to know that song from the beginning!

  25. iFanz says:

    John Wick's coming on Fortnite lol

  26. Moximav says:

    What is the outro music, please ?

  27. SkoomaDesu says:

    1:49

  28. Joe Bova says:

    My buddies and i did the same exact thing with the ice cream truck

  29. ratatouille lookin ass says:

    Northright battle royale

  30. Connor says:

    2:20 I hate it SO much when people try to lie about shit like that like who cares

  31. Jesse Wylde says:

    Four tonight is fake and gay

  32. Jacob R says:

    Do more fortnite videos dunk

  33. Just here to comment for you to be in recommended says:

    Tom Hankly's Dunknite pt. 2 pls

  34. Ω Sämi Ω says:

    That’s not Tom Clancy that’s Will Smith you dumb ass!!

  35. TheMightyBean321 says:

    I feel like he said "North, right across the road"

  36. Anthony Maringelli says:

    What’s the end music?

  37. Bambamgamer 24 says:

    Who’s here in 2019 ?

  38. Jonah R says:

    At no point in this video did dunkey have more than 2 kills

  39. Rick Sanchez says:

    Rip dusty

  40. Mohammed Bogatyrev says:

    I’ve watched this video multiple times and this is the first time I’ve realized this, at 1:49 is Ethan talking from h3h3

  41. Voltage21 says:

    "He's rocket riding."

    "WHAT THE FU-"

  42. Mr Aziz says:

    dunkey's lost collab with ethan

  43. Nerdy Deku says:

    I'm still in tears Everytime Ethan shows up and says "John wick skin means there lv 100" then a John wick instantly kills them both.😂😂😂

  44. Mister Moreau says:

    Xenoblade Chronicles 2 music

  45. Jhonny Bravo says:

    Icky fortnight

  46. Jonathan Ramirez says:

    The ending song pls owo ?

  47. THE DOOMSLAYER says:

    Holy shit 1:42 I thought every kid that plays fortnite is retarded

  48. tom skeetin says:

    Fortnite is just a hellhole now

  49. Senor Studly says:

    Why did he have a picture of Tom Cruise in the thumb nail??

  50. Kons37 Flyingreapper says:

    Tom clancy doesnt make bad games

  51. BigBossIsBack says:

    Amazing how this game turns everyone except dunkey into a massive douchenozzle

  52. TheNerdyNerd _ says:

    This game sucks…

  53. THEREALCHEESER says:

    Ahhhhh i miss those days of fun fortnite I played on release day and it was really fun now it's just soccer skins with broken combat shotguns and the map is so cluttered the distance between places is like walking from the door of your house to your mailbox

  54. donutdude47 says:

    1:49 is that h3h3

  55. Michele Ferrero says:

    Why dunkey, why did u do this

  56. Necropolis says:

    3:00 Leah is dead

  57. Autistic Churro says:

    I just got back from rewatching all the smash Bros trailers. and what do you know shulk's trailer song plays lmfao

  58. Nionblade 7 says:

    95 other players: surviving for their lives

    4 players: playing soccer

  59. Yoshi Dinono says:

    One steel is not nothing.

  60. Shrey Shekhar says:

    Tom Clancy man, you're crazy dude. How do you make all these game by yourself?

  61. Marques Rodriguez says:

    Ever since I saw this video, this guy has become one of my favorite youtubers

  62. Obesus says:

    Thank you for pointing out tom hanks and tom Clancy are the same person

  63. Under Score says:

    but this is not even warcraft 3, wtf this clickbait title

  64. Вершина Эволюции says:

    What a boring shit
    There is no any fun in thie

  65. d a t g i o says:

    Godaamn it John Wicks are even savages in fortnite lmaooo

  66. d a t g i o says:

    I miss the days where there was still defaults 🙁

  67. PlnkYellowBlack says:

    he said right across the road damnit

  68. YerBoyCam says:

    back when fortnite was fun

  69. Cercles? says:

    Fortnite is for gays

  70. Carlos Garcia says:

    0:07 THATS A GOAL FOR IKON

  71. Señor Pacito says:

    North right

  72. Joey Macaroni says:

    Play more fortnite you make it so fun and I feel like you would have a blast in the mechs

  73. sortere says:

    That’s Tom hanks, ahhhhhh

  74. Sparky Summers says:

    Game would be great if it weren't for the building. I played the singleplayer and that's where the building bit belongs.

  75. TovenOvideoRPC says:

    IT'S A JOHN WICK

  76. oh no no says:

    My friends name is Tom Clancy hahaha

  77. زيروكسيد says:

    Good Job boy 😂😂

  78. Gonzalo Gonzalez says:

    Lol who is that chick that sounds like a setup on how to catch a predator w Chris Hansen?

  79. GamersUniteAndStandStrong says:

    3:48 Anne Frank copied Dunkey wtf

  80. Trtoski says:

    Dunkey knows of the Coriolis Effect? Very nice

  81. Jeremy G says:

    From there this game just got worse

  82. Giga Muhammad says:

    When it's a tom clancy's game, but dunkey put tom cruise in the thumbnail.

  83. Kat King says:

    Ur a god

  84. TrytoFindme says:

    I was wondering when the commentary was gonna kick in until I realized I was watching a fortnite ad

  85. Matthew Baumann says:

    2:16 is a great moment in the series of videogamedunkey videos.

  86. Richard Thach says:

    The John wick rocket riding made me spit out my water

  87. Schmlif - says:

    1:48 holy shit is that Ethan Klein?

  88. Satyanarayan Goswami says:

    ohh the galaxy gun is invisible and unusable

  89. BE-vali024 says:

    Got a Fortnite ad

  90. Linguini Zucc says:

    This brings memories of when this game was good

  91. RonaldMcDonald Films says:

    Why xenoblade chronicles music?

  92. Johnny Lee says:

    Northrightus

  93. Marcus Alaniz says:

    The north right part actually pissed me off "he's north. Right across the road"

  94. Elijah Lucero says:

    Nice Xenoblade background music at the beginning 😂

  95. Sillius Soddus says:

    1:48 Ethan Kelly knows what’s up.

  96. Sam Collett says:

    Finally it’s dead but I’m pretty sure fortnite 2 is comin out soon

  97. Atilios Bastard says:

    This is cancer

  98. Black Adam says:

    Don't worry donkey. Anna frank also stayed in the attic and we all know what happened to her.

  99. Not_Audacity says:

    Like if In recommend in 2019?

  100. ThatDingus8960 says:

    So are you gonna make a fortnight 3 video?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *