Ellen’s Favorite Moments with Noah Ritter
Ellen’s Favorite Moments with Noah Ritter


– Apparently
earlier this year I apparently had
a little boy on this show named Noah Ritter,
apparently. After his interview with
a local news station went viral, I knew that
I had to meet him. Noah loves dinosaurs,
he loves his grandpa, he loves my production
assistant, Robby. Most of all he loves saying
whatever pops into his head. – Apparently I’ve never
been on live television before, but apparently sometimes
I don’t watch this– I don’t watch the news,
because I’m a kid. And apparently every time– Apparently grandpa
just gives me the remote after he watched
the Powerball. [cheers and applause] This is my first time
on a talk show. – What is it, Noah? – My first time
on a talk show. – Oh, man. Welcome.
[cheers and applause] [laughter] You’re waving
to your grandpa? – Yep.
– Yep. Your grandpa’s in the audience.
Hi, grandpa. So you’re in kindergarten. What are you learning
in kindergarten? – I think– I think they’re holding me
I don’t know how many hours. Probably, like, 11 hours. I don’t know, it’s like I was
in prison for ten days. [laughter and applause] – So you’re enjoying it? – Yeah, five days. That’s a week. – Yeah, so– – Ten days, year. – Yeah. Hey, I have a question
about dinosaurs. I heard you like dinosaurs
a lot, right? – Yeah, I do.
– Okay. – What if I told you we had
a dinosaur here today? It’s a friendly dinosaur too. I think you’re gonna
like it. Look. – Wow! I’m pretty sure that’s
a guy in a costume. [laughter and cheering] – Who’s coming here now? – He’s a triceratops.
– Yeah. Now tell me,
you know if this is a predator or a herbivore. – A plant-eater.
– He’s a plant-eater. – Yeah, I’ve seen a lot
of dinosaur movies in my day. – Oh, have you? Look at this guy’s eye. Come down here, look. – [snorts]
– Oh, my God! – Oh, no.
– He just sneezed on me! He just sneezed on me! – Whoo-hoo! – You gonna ride with me?
– I’m gonna ride with you. – Here we go.
– Whoo! – Hate L.A. pizza? – Welcome back to California. Do you like California? – Uh, no. No, I do not. I do not like the hotel– I do not like
the hotel– the hotel TVs. They’re terrible.
They don’t have any cartoons. I mean, I’m like,
big fail. [laughter] I met Robby
because he came over and he’s one of the cameramen except he’s not holding
a camera at all. – Okay.
– All right, here we go! [upbeat Hawaiian music] – Wait, Ellen, can I say
hi to my grandpa–grandma? – Yeah. – Hello, grandma,
and thank you for watching me
on the “Ellen” show, and plus if you want to see a YouTube video made by me and my grandfather, go to ww–youtube.com slash–greatest fails
of all time, until when–
until when– and make sure to leave a like
and subscribe to my channel. [laughter and applause]

100 thoughts on “Ellen’s Favorite Moments with Noah Ritter”

  1. Sarah Abwnawar says:

    2:13 he said in my day and he is only three πŸ˜‚

  2. Jiby S Tharakan says:

    "I am pretty sure that, that's a guy in a costume"

  3. Olivia Thurman says:

    LOL THIS IS SO CUTEEEEEEEE

  4. Susan fiore is a twat Haha says:

    This kid is a brat!

  5. GibbyBree says:

    T H E P O W E R B A L L L L

  6. Britney Chanel says:

    mom I love you ❀️
    😬

  7. Aman Srivastav says:

    Lalu yadavπŸ˜•

  8. BeActive Behappy says:

    I am pretty sure that there is a fully grown mature man filled with innocence inside that little kid costume!!

  9. Philldella Yve says:

    This kid has me deadπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚. Shout out to the precious grandpa😍

  10. Ballista says:

    i don't watch this sh** :DDDDD

  11. gangster man says:

    Wait drive with two hands that's the best option. πŸ˜‚πŸ˜‚

  12. Krunal Rathod says:

    thelastlaughwasepicthough

  13. M G says:

    I love him. And that grandpa has my heart!

  14. Elena Conroy says:

    You know this kid ruined Santa Claus for his class.

  15. samik banerjee says:

    Future president of United States πŸ™πŸ»πŸ™πŸ»

  16. Athul Krishna says:

    He is a grown man in a kids body

  17. Prashant Mishra says:

    He is future Ross.

  18. Mu Rad says:

    Best promotion of YouTube channel award goes to this kid πŸ˜‚

  19. Herr Kommandant says:

    He's the childhood version of Jonah Hill xD

  20. carole thomas says:

    Noah is adorable!!

  21. Toni Mason says:

    I love you ellen

  22. Tiffany Russell says:

    3:35 He's one of the camera men but he not holding a camera at allπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ’€

  23. Crosy Khawlhring says:

    Dear Ellen please bring back Noah to the show 😊

  24. Jenny Ng says:

    He is Alan from the HangoverπŸ˜‚πŸ˜‚

  25. Baari Haji says:

    I just love this kid πŸ˜‚. He’s awesome πŸ‘.

  26. Braden says:

    I wanna be robbys best friend…

  27. Ξ‘Ξ™ΞšΞ‘Ξ€Ξ•Ξ‘Ξ™ΞΞ— Ξ¦Ξ©Ξ€Ξ™Ξ‘Ξ”ΞŸΞ₯ says:

    he’s the cuttest❀️

  28. ghaith sultan says:

    A mini trump 🀣🀣

  29. Sarah Sarah says:

    Robby is cute

  30. Sunny Dewett says:

    tf is wrong with 2.4K people?

  31. Happy Sabachi says:

    I miss Noah and his grandpa on Ellen

  32. sariindah puspita says:

    He's adorable and funny πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  33. IM and SEO Tools says:

    And make sure to leave a like and subscribe to my channel! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  34. Pula Setati says:

    He is having the best childhood.πŸ‘πŸ€£

  35. Popsin says:

    "Ellen" if you are still watching

  36. Freddie Mercury says:

    Did anyone got trump vibe

  37. chung c says:

    still watching 2019, you made my days noahhhhh

  38. Rafiul Haque says:

    "That's my purse"
    I dunno but he looks like Bobby Hill to me

  39. Cesar Lozano says:

    hes literally a politician

  40. Shraddha Ubhe says:

    He is so cute☺️☺️

  41. Jasmine Abdallah says:

    Go like and subscribe πŸ˜‚πŸ˜‚

  42. A'tiq M says:

    He is simply awesome, apparently.

  43. A'tiq M says:

    He is simply amazing, apparently.

  44. A'tiq M says:

    He is simply amazing, apparently.

  45. Hunter Skaritko says:

    I can believe they forced a kid to say those lines, I actually thought Ellen was like non scripted

  46. Zoya mumtaz says:

    I just wana squeeze him so hard 😘😍

  47. DerpFlashIsMLG says:

    I don't watch da nuews?

    So cute πŸ˜πŸ€—πŸ˜ OMG

  48. Pascal Herrmann says:

    Gehoert der auch zu den Ritters? Wo is norman man

  49. Leigh Lyric says:

    Is that u Donald Trump?

  50. Linda Lulu says:

    I love him and I can see he is Grandpa's favorite person on earth.

  51. Hnnh Brnc says:

    I'd also like to meet robbie. I think i'd like him too. πŸ˜‚

  52. Anisha Sood says:

    Rofl

  53. Moon Star says:

    He so smart

  54. Jelena Vonik says:

    I feel like when Noah grows up, he will have his own late night comedy show.

  55. Lala Lily says:

    I want to meet this kids πŸ˜‚

  56. Scarlett Scarlett says:

    Apparently Robby is a lovable guy.πŸ’œ

  57. kritika bhasin says:

    I love this kid! He’s hilarious πŸ˜‚

  58. Great IQ says:

    I hope the boy has no any connection with Mr. Bean, Eddie Murphy or Chris Turker! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  59. Alma Glad La Poderosa says:

    My favorite kid on Ellen

  60. Mian Danish says:

    He will be a 2nd Trump πŸ˜‚ . It looks like to me trump in childhood

  61. abdul manan says:

    this kids gets me laughing everyday ❀️❀️❀️

  62. Siddhant Rai says:

    Reminds me of jake harper from two and a half manπŸ˜‚

  63. BOT Terminator says:

    Please bring him back in the showπŸ˜…

  64. Darling Duclosel says:

    Hello Grandma thx you for whatching me on the Ellen show, if you want to see a video made by me go to youtube….. make you to even like and subscribe on my channel. When i open my comp, i want Noah for marketing.

  65. James Young says:

    She did a brilliant job with this kid on her show. Got to give credit where its due.

  66. Alien from Mars says:

    a natural sports reporter right there

  67. Borna Rautek says:

    I want a son like this kid

  68. Zykera Haynes says:

    πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  69. Kara Baker says:

    I love him❀

  70. TheVishnu says:

    That badass laugh at the end πŸ˜‚πŸ”₯

  71. WeeDZart says:

    The next conan!!!

  72. hassan says:

    interesting boy but somehow reminds me of D.Trump in his attitude and way of expressing himself 😬

  73. Katniss Everdeen says:

    He s like Ross's son, from the way he talks to the dinosaurs

  74. Son Kim says:

    Best kid ever on Ellen

  75. mydolsmusic says:

    Tiny Mr Plinkett

  76. Melissa Rivas says:

    He had me crying 🀣

  77. arnel alvarez says:

    Watching this I imagined the movie"UP" him and his pop

  78. Hare Georgeson says:

    A little natural born comedian

  79. J XD says:

    I love this kid

  80. S N I T C H says:

    He’s precious, he’s precious omg he’s precious

  81. HeadshotCraft says:

    He protecc
    He attacc
    But most importantly
    He watches the Powerball

  82. Hindustan Republican Association says:

    Trump's Childhood be like this πŸ’₯

  83. Eimyyy crdv says:

    omg havnt seen him in a few years πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ I NEED MORE VIDEOS πŸ˜­πŸ˜‚πŸ˜‚ also his grandpa looks like the cute gpa from the movie UP

  84. Happy patiyal says:

    like and ,,subscribe ,,,its a best line

  85. Priti Senthil says:

    Matured man looking like a child

  86. DEPY K says:

    Noah: A future anchor man?

  87. vaishnavi says:

    Ok Robby is hot

  88. LE MANECAIN JAGUAR says:

    πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  89. Danny Grace says:

    Hilarious!

  90. DeCent Life says:

    3:43 promotion of JAUN YouTube channel

  91. DeCent Life says:

    I had never see Ellen laughing like this before

  92. Rohan Shinde says:

    Wat he said at 1:51 ?

  93. Ajuan Pamei says:

    Waiting for Noah to start his own show

  94. Justice Justice says:

    I see Donald Trump in him.

  95. Prathyusha Lahari says:

    When innocence comes with straight forwardness

  96. Makeda Melaku says:

    I’m in pieces πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  97. syn dews says:

    I just love this kid😍

  98. Marggie Ponce says:

    He’s a natural comedian, I love him πŸ˜‚ Can’t wait to see how bright his future is

  99. Marggie Ponce says:

    The best part about him is that he’s just being himself and not anyone else

  100. Chiemeka Okoli says:

    You have child in the golf cart n who ever told you ur a child kid jlmao

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *